frozen heart


{اشعار انگلیسی}

broken heart

 

                           Frozen Heart

a silence moment,a promise that have been broken

you gazed on me with your fearless eyes

i felt my heart was frozen

...

my feelings are so cold,in my dream, for one moment

i was woken

...

can i have this m0ment for ever

i`ll risk it all with all its worth

even if your heart had already been token

...

dont ask me ,does it really matter.

or does it really worth

dont you see ,it`s my heart that have been stolen

...

i won`t ever give up on you

your love is mine for the taken

...

in the night,in the sky your my only star

so don`t stop shining,or i`ll be broken

don`t stop shining or i`ll be broken

 

by morteza H

 

 

ترجمه:

قلب منجمد

یک لحظه سکوت قولی  که شکسته شد

تو با چشمای بی باک خودت بهم زل زدی

حس کردم قلبم منجمد شد

...

احساساتم سردشون شده

تو خوابم برای یک لحظه بیدار شدم

--

میتونم این لحظه رو واسه همیشه داشته باشم

امادم با هر چیز با ارزشی ریسک کنم

هرچند عشقتو برده باشن

--

از من نپرس که واقعا مهمه یا واقعا ارزششو داره

مگه نمیبینی این قلب منه  که دزدیده شده

--

هرگز از تو تسلیم نمیشم

عشقت مال منه و برش میدارم

---

شب ها تو اسمونا تو تنها ستاره منی

پس همیشه بدرخش وگرنه من میشکنم

همیشه بدرخش وگرنه میشکنم

شعر و ترجه:

مرتضی



نظرات شما عزیزان:

ارسلان
ساعت8:30---23 مهر 1393
درود
خوش اومدی
به ما هم یه سری بزن
بدرود
پاسخ:حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 21 مهر 1389برچسب:,ساعت 1:13 توسط مرتضی| |


Power By: LoxBlog.Com